Nikde na světě nenajdete firmu, která by neměla platící zákazníky a přesto by prosperovala. Každá potřebuje svoji klientelu. Snad jedině s výjimkou podniků z dřívější doby socialismu, jež byl ochoten držet nad vodou stát ze svého rozpočtu, nebo s výjimkou ‚praček špinavých peněz‘, které slouží ale vlastně k něčemu jinému než ke skutečnému podnikání. Zákazníky potřebují i soukromníci, které známe už od hodně dávných časů, a zrovna tak jsou na tom i ti, kteří se rozhodli podnikat přes internet. Ale mezi tradičními a internetovými podnikateli je v tomto ohledu i určitý rozdíl. A to v tom, jak o své zákazníky, a tedy i o své pomyslné místo na slunci, bojují.
Internetoví podnikatelé jsou vydáni na milost a nemilost internetovým vyhledávačům. Jenom to, co vyhledávače efektivně předloží hledající internetové veřejnosti, se dočká návštěvnosti a z této plynoucího obratu a zisku. Chce to tedy získat si ve výsledcích vyhledávání co nejlepší pozici. A jak se dobře ví, s tou pomáhá formou optimalizace pro internetové vyhledávače především kvalitní a spolehlivá SEO agentura. Jistě, i podnikatelé sami by si mohli někde najít nějaký návod a o optimalizaci se pokoušet, ale výsledek by zřejmě neodpovídal očekáváním. Laikové nikdy nesvedou to, co profesionálové.
A tak je dobře, že se dá najít třeba SEO firma, která internetovým podnikatelům a obchodníkům nabízí své služby a tím jim nesporně pomáhá zazářit mezi výsledky vyhledávání. Takovou firmou prováděná optimalizace pro internetové vyhledávače je dokonalá, nakolik je to jenom možné, a nabízí tak největší pravděpodobnost, že se určité internetové stránky dostanou lidem na oči. A z takových lidí se pak mohou stát platící zákazníci.
A teprve ve chvíli, kdy se s pomocí SEO seženou takoví nepostradatelní klienti, je vyhráno. Protože pouze od nich lze očekávat peníze, z nichž se vytvoří naprosto nepostradatelný zisk.